I. Przyjmowanie skarg i reklamacji.

1. Wnoszący skargi i reklamacje przyjmowani są przez Dyrektora lub wyznaczonego pracownika w godzinach pracy Agencji.
2. Skargi i reklamacje mogą być wnoszone:
  • pisemnie,
  • telefonicznie / faksem,
  • drogą elektroniczną,
  • ustnie do protokołu.

II. Kwalifikacja i rejestr skarg i reklamacji.

1. Kwalifikowania spraw dokonuje Dyrektor.
2. Sprawa zakwalifikowania przez Dyrektora jako skarga lub reklamacja niezależnie od zasadności wpisywana jest do rejestru skarg i reklamacji.

III. Rozpatrywanie skarg i reklamacji.

1. Skarga/reklamacja rozpatrywana jest przez Dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną bez zbędnej zwłoki.
2. Skarga/reklamacja rozpatrywana jest niezależnie od jej zasadności.
3. Składający skargę/reklamację informowany jest na piśmie o sposobie jej realizacji i ewentualnym trybie odwoławczym.

Ponadto wszelkie skargi i wnioski można przesyłać na adres mailowy Urzędu Morskiego w Gdyni: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.
Custom HTML

O nas

WAŻNE !

Działamy zgodnie z certryfikatem ISO 9001-2015.

Pośrednictwo dotyczy osób w wieku powyżej 18 lat i nie jest związane z jakimkolwiek kosztami ze strony marynarza.

KONTAKT

Kontakt

PUMAR CONSULTING AGENCY LTD.

Konwaliowa 8/71, 81-651 Gdynia

tel.: +48 (58) 620-17-49

fax: +48 (58) 620-93-06

e-mail: pumar@pumar.com.pl

Lokalizacja - Konwaliowa 8, 81-651 Gdynia