I. Przyjmowanie skarg i reklamacji.
1. Wnoszący skargi i reklamacje przyjmowani są przez Dyrektora lub wyznaczonego pracownika w godzinach pracy Agencji.2. Skargi i reklamacje mogą być wnoszone:
- pisemnie,
- telefonicznie / faksem,
- drogą elektroniczną,
- ustnie do protokołu.
II. Kwalifikacja i rejestr skarg i reklamacji.
1. Kwalifikowania spraw dokonuje Dyrektor.2. Sprawa zakwalifikowania przez Dyrektora jako skarga lub reklamacja niezależnie od zasadności wpisywana jest do rejestru skarg i reklamacji.
III. Rozpatrywanie skarg i reklamacji.
1. Skarga/reklamacja rozpatrywana jest przez Dyrektora lub osobę przez niego upoważnioną bez zbędnej zwłoki.2. Skarga/reklamacja rozpatrywana jest niezależnie od jej zasadności.
3. Składający skargę/reklamację informowany jest na piśmie o sposobie jej realizacji i ewentualnym trybie odwoławczym.
Ponadto wszelkie skargi i wnioski można przesyłać na adres mailowy Urzędu Morskiego w Gdyni: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.